kaszallas.hu - Doterra_Terápiás_illóolajok

  DoTerra- Terápiás olajok

Keresd partnereink

Doterra - hogy olajozottan működjön az egészséged!

Saját történetem

Még kisfiú voltam, amikor a családunkba eljött valaki és tartott egy termék és üzleti bemutatót. Az előadó kedves, udvarias, mosolygós és nagyon felkészült volt, ami örökre belém égette azt, hogy az MLM-es emberek „jó fejek”, érdemes a velük kapcsolatban lenni.

Aztán felnőtt fejjel már a saját vállalkozásomat is elindítottam, amikor újra megtalált a hálózati értékesítés. Mára már több mint 13 évet töltöttem el az MLM iparágban különböző regionális és európai pozíciókban. 

Meggyőződésem szerint ezé, az ajánláson alapuló termékelosztási módé a jövő és ezt nagymértékben segíti az online vásárlási és ingyenes kommunikációs lehetőségek. Csak az elmúlt héten legalább 5 olyan alkalmat tudok összeszámolni, amikor a környezetemben lévő megbízható emberektől ajánlást kértem valamilyen termékre vagy szolgáltatásra. És mindig kaptam is, de az ajánló ezért semmilyen anyagi kompenzációt nem kapott az érintett vállalattól.

Az ajánlási marketingben rejlő legnagyobb különbség és erő pont abban rejlik, hogy ezért még meg is fizetik az embert. Az elmúlt években sokszor feltettem magamnak a kérdést, hogy mitől lesz egy vállalat átlagos, jó vagy egyenesen kiváló? Magamnak felállítottam egy komoly szempontrendszert, de talán a legfontosabb, legmeghatározóbb különbséget abban vélem felfedezni, hogy az adott cég az eredeti, valódi hálózati értékesítést csinálja, vagy csak az üzleti szempontok vezetik előre?

A valódi MLM-ben a termékek vannak a fókuszban, az üzletépítés érdekeitől függetlenül is megveszik az emberek a termékeket, hiszen valódi problémára jelentenek valódi megoldást. A kiválóság keresése közben találtam rá a dōTERRA nevű amerikai vállaltra, ami a világ legnagyobb esszenciális olaj vállalata. Mivel ez a vállalat az autentikus, eredeti, termékalapú hálózati értékesítéssel dolgozik, ezért rekordokat megdöntő 65%-os megtartással rendelkezik, az iparág 8%-os megtartásával szemben. Nagyon sok fogyasztónk a mai napig nem hallott az üzleti részről, azt sem feltétlenül tudja hogy MLM cégtől rendeli a termékeket. Nekem ez azt bizonyítja, hogy a termékeink működnek és az emberek mindenféle üzleti érdektől függetlenül is visszatérően és nagy elégedettséggel megveszik és használják a termékeinket. A családomban legalább 15-20 féle esszenciális olajat vagy abból készült terméket használunk minden egyes nap.

 

 

Piacnyitás Európában Most

  • A vállalat adósságmentes és nem vesz igénybe külsős befektetőket és pénztőkét, illetve több mint 150 év ipari tapasztalattal rendelkező üzleti, marketing és egészségügyi szakemberekből álló ügyvezetői csapat vezeti. A több billió dolláros wellness ipar része - amely az 5 leginkább növekvő iparág egyike - és meggyőződésem, mindezeknek köszönhetően, ahogy a vállalat 9 év után az USA legnagyobb forgalmú MLM cégévé vált, úgy lesz a magyarországi és az európai piac első számú, legnagyobb forgalmú szereplője. Imádom!

    Szobonya Olivér

    dōTERRA Share Success Team

    Támogatási Igazgató